Nowoczesna nauka języka angielskiego dla przedszkolaków przez zabawę, oparta na komunikacji w pełnych zdaniach
Jesteśmy akredytowanym centrum metody Teddy Eddie na Ursynowie, oferującym sprawdzone i efektywne nauczanie języka angielskiego dla najmłodszych.
Wczesna nauka języka angielskiego to inwestycja w przyszłość Twojego dziecka
Wczesna nauka języka angielskiego to inwestycja w przyszłość Twojego dziecka. W naszej szkole językowej na Ursynowie oferujemy kursy angielskiego dla przedszkolaków, które łączą skuteczną naukę z doskonałą zabawą.
Unikalne podejście do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku 2–7 lat
Metoda Teddy Eddie została stworzona z myślą o dzieciach w wieku 2–7 lat. To unikalne podejście do nauki języka angielskiego, które:
Teddy Eddie wykorzystuje naturalne predyspozycje dzieci do nauki języków oraz ich kreatywność. Wszystkie materiały są dostosowane do wieku i możliwości kognitywnych dzieci, co sprawia, że nauka staje się fascynującą przygodą!
Nasze lekcje to więcej niż tradycyjne kursy
Nasze lekcje to więcej niż tradycyjne kursy. To pełne energii spotkania, podczas których dzieci:
Wszystko odbywa się w przyjaznej atmosferze, z udziałem wykwalifikowanych lektorów specjalizujących się w pracy z najmłodszymi.
Metoda Teddy Eddie jest elastyczna – sprawdza się w grupach mieszanych wiekowo i poziomowo
Dla dzieci 2-3 lata
Pierwsze kroki w świecie angielskiego
Dla dzieci 4-5 lat
Rozwój komunikacji i słownictwa
Dla dzieci 5-6 lat
Wprowadzenie do czytania i pisania
Wspieramy rozwój językowy dziecka kompleksowo
W ramach kursu Teddy Eddie każde dziecko otrzymuje:
Rodzice są na bieżąco informowani o postępach dziecka:
Korzyści, które zostają na całe życie
Dziecko uczy się komunikować w pełnych zdaniach, a nie tylko pojedynczych słowach
Zajęcia budują pewność siebie w kontaktach z innymi dziećmi i w używaniu języka obcego
Pozytywne doświadczenia z wczesnej nauki budują trwałe zamiłowanie do języków obcych
Nauka przez zabawę sprawia, że dzieci kochają lekcje angielskiego
Odpowiedzi na pytania dotyczące kursu Teddy Eddie
Bo to metoda nauczania wsparta badaniami. Na zdjęciach z naszych zajęć widzicie uśmiechy, ruch, zabawę i pluszowego misia. Ale za tą pozorną lekkością stoi bardzo przemyślany i skuteczny system nauczania, który wspiera naturalny rozwój dziecka. Dzieci uczą się najlepiej wtedy, gdy są prowadzone „za rękę" przez dorosłego – krok po kroku, z pomocą i wsparciem. I właśnie tak działa Teddy Eddie. Nasi lektorzy nie oczekują, że dziecko od razu powie coś po angielsku samodzielnie. Pomagają pytaniami, gestami, powtórzeniem, obrazkiem. Takie podejście sprawia, że dziecko z każdą lekcją nabiera pewności, aż w końcu mówi samo. To metoda nazywana świadomym wspieraniem. Dziecko nie zostaje samo z trudnym zadaniem, ale też nie dostaje wszystkiego podanego na tacy. Dzięki temu rozwija się naturalnie, w swoim tempie, ale cały czas idzie naprzód. Metoda Teddy Eddie to także świat wyobraźni i magicznej zabawy, który dzieci kochają. Bohater naszego kursu mówi tylko w języku angielskim, a dzieci chcąc się z nim porozumieć, mają ogromną motywację do nauki. Dzięki temu dzieci uczą się w sposób, który wspiera ich rozwój, daje im radość i wiarę we własne możliwości.
Nie musi. Na start mały kursant w towarzystwie najbliższej osoby może poczuć się czuje się pewniej i jest w stanie spróbować czegoś nowego. Dlatego podczas pierwszych zajęć nie wymuszamy na rodzicach pozostawienia dziecka, które czuje się nieswojo. Natomiast już od kolejnych lekcji sugerujemy rodzicowi stopniowe wycofywanie się z sali, ponieważ wpływa to korzystnie na rozwój językowy i społeczny malucha.
W grupach Teddy Eddie Start priorytetem jest budowanie w dziecku pozytywnych skojarzeń z językiem obcym i sprawienie, żeby maluszek powoli zafascynował się zakochiwał się w angielskim. Zanim przyjdzie czas na konkretne efekty językowe, rozwijamy u dzieci umiejętności funkcjonowania w grupie rówieśniczej, nawiązywania relacji, reagowania na polecenia i instrukcje, a także stopniowe budowanie kompetencji umiejętności niewerbalnego reagowania przez dziecko na komunikaty podawane w języku obcym.
I tak, i nie. Wiemy, że okres koncentracji uwagi u dzieci jest krótki i jesteśmy na to przygotowani. Metoda Teddy Eddie jest pomyślana w taki sposób, aby odpowiadać na potrzeby kilkuletnich dzieci. W trakcie zajęć lektor prowadzi ćwiczenia dynamiczne i statyczne naprzemiennie, dzięki czemu mali kursanci mają okazję do zabawy z angielskim zarówno w bardziej energicznej formie, jak i do udziału w zadaniach wymagających więcej skupienia.
Jak najbardziej! Nasze doświadczenie pokazuje, że taka częstotliwość zajęć przynosi pozytywne efekty społeczne i językowe. Na dodatek, pozwala na utrwalanie pewnej rutyny, a wszyscy wiemy, że kilkulatki bardzo lubią powtarzalność czynności. Zajęcia dwa razy w tygodniu przyzwyczajają też najmłodszych kursantów do rytmu, który obowiązuje na wszystkich poziomach naszej metody oraz podczas kursów kontynuacyjnych.
Zajęcia w przedszkolu nie wykluczają zajęć dodatkowych. Angielski metodą Teddy Eddie to ambitny kurs, który wykorzystuje ogromny potencjał językowy dzieci. Wyróżnia się wieloletnim planem kształcenia, bogatym Pakietem Edukacyjnym dla każdego kursanta, a także przemyślanym systemem kontaktu z rodzicem kursanta. Na dodatek na zajęciach Teddy Eddie dziecko spotyka się z inną grupą rówieśniczą, co jest dla niego szansą na nawiązanie nowych relacji.
Teddy Eddie dopuszcza rok różnicy pomiędzy kursantami w jednej grupie. Mali uczniowie mają podobne kompetencje społeczne w podobnym wieku. Rok różnicy na tym etapie rozwoju nie jest znaczący i naprawdę łatwo dopasować jednolitą formę zajęć dla 4- i 5-latków.
Każda grupa dzieci przedszkolnych jest w mniejszym lub większym stopniu grupą o umiejętnościach mieszanych. Metoda Teddy Eddie i materiały kursu są więc przygotowane w taki sposób, aby wszyscy kursanci mogli wyciągnąć z zajęć maksimum wiedzy, jaką potrafią przyswoić. Również materiały dla lektorów podpowiadają, w jaki sposób pracować z grupami, w których są dzieci początkujące i kontynuujące.
Metoda Teddy Eddie została zbudowana tak, że dzieci mogą być nawet dwa lata na tym samym poziomie. Nie jest to problemem ponieważ zmienia się podręcznik, a co za tym idzie, zmienia się materiał, który poznaje dziecko poznaje. Z każdym kolejnym rokiem uczeń jest też gotowy na głębsze przetwarzanie poznawanych treści np. na manipulację językiem, co powoduje, że z roku na rok obserwujemy większe postepy.
Tak, w grupach Teddy Eddie ABC wprowadzamy czytanie globalne, natomiast robimy to z dużym wyczuciem. Rolą lektora jest podjęcie decyzji jak często i w jakim tempie wprowadzać ćwiczenia związane z czytaniem globalnym, na podstawie obserwacji grupy i oceny ich gotowości. Czytanie globalne pojawia się na kursie Teddy Eddie ABC, ponieważ to właśnie w wieku 5-6 lat dzieci zaczynają interesować się literkami i my to zainteresowanie przekuwamy w nową umiejętność w języku angielskim.
Metoda czytania globalnego polega na zapamiętywaniu słów jako całości, widzeniu ich jako obrazy. Unikamy w ten sposób polskiego literowania czy sylabizowania, co mogłoby wprowadzić dzieci w niepotrzebne zakłopotanie. Twoje dziecko nie musi więc umieć czytać w języku polskim, żeby świetnie poradzić sobie z czytaniem globalnym na zajęciach Teddy Eddie.
Mimo że Pakiety Edukacyjne kursantów grup Teddy Eddie Standard i Teddy Eddie ABC wyglądają na pierwszy rzut oka niemal identycznie, jest w nich istotna różnica: to karty pracy ABC. Służą one do nauki czytania globalnego na kursie Teddy Eddie ABC, w grupie dla młodszych dzieci nie ma takich zadań. Na dodatek, zajęcia ABC są dłuższe o 10 min – to właśnie wynika z większej ilości materiału do przyswojenia. Jeśli Twoje dzieci będą poznawać tę samą historyjkę, oczekiwania lektorów wobec nich też będą się różnić. Od starszego dziecka lektor będzie wymagał więcej niż w młodszej grupie. W metodzie Teddy Eddie ta sama książka daje możliwość pracy z dziećmi w różnym wieku tak, żeby maksymalnie wykorzystać ich potencjał językowy.
Metoda Teddy Eddie została zbudowana tak, że dzieci mogą być nawet dwa lata na tym samym poziomie. W niczym to nie przeszkadza ponieważ zmienia się podręcznik, a co za tym idzie, zmienia się materiał, który poznaje dziecko. Mały uczeń jest dzięki temu gotowy na głębsze zanurzenie w materiał i jest w stanie dojść do manipulacji językowej, a nawet do swobodnej, spontanicznej komunikacji.
Oficjalna strona metody – www.edubears.pl, zaczerpnięto z materiałów – www.edubears.pl